Monday, November 15, 2010

Titt...Titt...Titt...
Click!
"Salam nana, ros ni. Nk gtw ku mahirah dah meninggal." ...(0035, 13/11/10)
"Huh!!! Apa yang aku baca ni?? Betul ke??"....
Tutt...Tutt...Tutt...
Click!
"hello, assalamualaikum. Ros, betul ke???"
"Ermm..."
Terkedu aku di saat mendengar pengakuan salah seorang temanku semasa di matrikulasi.

*****************************************

awak nama pe ea??
Ku Mahirah, pggil je ku.Awak?
Nazratul Husna. Panggil husna.
Awak dari mana ea??
Negeri Sembilan. Awak??
Owh,.. saya dekat je.. Kedah.
Ktne?
Changlun, 20 min je dari KMP.
Waa~ Beznya... Actually saya xminx pun KMP
Ye?? Cmne ley dapat ea... Slalu yg teror akaun memang di anta ke sini..hehe


**************************************


"Maafkan saya...."
Inilah ayat yang paling kerap kitorang gunakan sepanjang perkenalan kami di KMP sebagai rakan sebilik, (ana, wani, shada n ku)....
Dah macam treadmark...haha
Suka duka kami bersama hinggalah tamatnya pengajian kami selama setahun di situ
**paling ingat tiap2 hari mesti g cari nasi putih+tomyam+telur dadar kt Izhaton..Sedap + murah!!!=)


****************************************

Masing-masing kemudian meneruskan pengajian di menara gading... ku di UDM, wani di UUM, aku n shada di UiTM. Untuk semester pertama Ku datang melawat kami di UiTM. Memang berborak habis... Before dia balik, dia kasi CD padaku n shada. Di dalam tu, semua gambar kenangan kitorang bersama selama di KMP. Waa~ miss that moment!!!~~


*****************************************

Ah, mengelamun panjang...hmm...
walau apapun kau tetap takkan ku lupakan
Persahabatan ini akan kekal abadi
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan...
Yang penting adalah keredhaan dariNya...



*****************************************

Semoga kau bahagia bersemadi di sana...
Kutitipkan doa pada-Mu Ya Allah, moga sahabatku ditempatkan di kalangan orang yang soleh...Ameen~~

My precious moment that i had with u will never forget...^^

No comments: